Przejdź do głównej zawartości

Odechciewa się wszystkiego!!

Dzisiejszy post zacznę od słów z piosenki, które idealnie do niego pasują!

"Co to ku*wa jest za myśl, skoro ktoś nie ma niczego to ja też mam nie mieć nic?"

Tak właśnie, pasuję idealnie! Jeżeli czytaliście komentarze pod poprzednią notką to wiecie o co chodzi. 
Jak można być tak bezczelnym prostakiem, żeby zadawać takie pytania? Jak można być tak głupim aby oskarżać o niewiarygodność tylko dlatego, że nie piszę tutaj o 100% mojego życia? Przepraszam, naszego życia. Przecież to nie o to tutaj chodzi. 
Założyłam tego bloga bo chciałam mieć kiedyś pamiątkę. Miał on być pewnego rodzaju pamiętnikiem, którym mogę podzielić się z innymi. 
Czy na prawdę chcecie tego, abym obnażyła przed Wami wszystko to, co dzieje się w moim życiu? Przecież to nie o to w tym wszystkim chodzi! 
Dzielę się z Wami tym, co uważam za stosowne. Nie opowiadam o naszym życiu intymnym, czy sprawach bardzo prywatnych. Tych najbardziej prywatnych ... Tak mi się przynajmniej wydaje. Jeżeli się mylę to proszę, oświećcie mnie. 
Nie było mnie tak długo tutaj i na fanpage'u bo na prawdę odechciało mi się tego wszystkiego. Dopóki tego bloga czytali ludzie spoza mojego otoczenia było wszystko ok. Kiedy jednak dorwały się do niego "życzliwe koleżanki" wszystko się zmieniło. I szczerze powiem, że żałuję, że tak się stało. Absolutnie nie mówię o wszystkich, którzy czytają, a znają mnie osobiście lub z widzenia. Ci "hejterzy" to na prawdę wyjątki. 
Wyjątki, które potrafią zniechęcić do wszystkiego. I nie będę tu udawać, że mnie to nie rusza. Bo RUSZA! 
Człowiek stara się, żeby dziecku niczego nie brakowało. Chce dać mu to, czego potrzebuje, a nawet jeszcze więcej. A co dostaje w zamian? Chamskie komentarze i oskarżenia. 



Co z tego, że dorosłych ludzi, planujących rodzinę nie stać na to, co ja daję mojemu dziecku mając 20 lat? Czy to przestępstwo? A pomyślał ktoś może o tym, że mogło być tak, że aby kupić wózek za xxx złoty, jak to ktoś ujął, odkładałam przez całą ciążę odmawiając sobie większości przyjemności? A jeżeli nawet spałabym na kasie to zasługuję na takie słowa? Gdybym nie mogła dać jej tego co ma to też było by źle. Zawsze jest źle. Czy w prawo, czy w lewo to i tak niedogoda. Powstrzymajcie się od tego typu słów, bo jeżeli chodzi o mnie to wyrosłam z takich głupot, a na Was też kiedyś przyjdzie czas ...

Dziś o raz pierwszy obchodzę Dzień Matki, a moja dzidzia kończy 7 tygodni. Z każdym dniem jest coraz fajniejsza!!! Potrafi utrzymać główkę leżąc na brzuszku przez dłuższy czas, śmieje się, próbuje rozmawiać po swojemu, ciekawi ją wszystko co kolorowe. Mnie rozczula każda jej minka, każdy płacz i śmiech. Jestem w niej zakochana!!!

W prezencie z okazji mojego święta od Nelki dostałam calutką noc, bez żadnej pobudki <3 i to już nie pierwszy raz! Dzidzia wstaje maksymalnie dwa razy w nocy, zjada 120ml mleczka i śpi dalej. Czasem nawet do 10:00, tak jak dzisiaj :) 

Mamusia wzięła się mocno za siebie bo niedługo wraca tatuś, więc trzeba się prezentować! Zrobiła rzęsy, zmieniła kolor włosów i uczęszcza na solarium. Choć solarium dopiero raz bo wykazała się ogromną inteligencją i w piątek wybrała się na 15 min na nowe lampy ... Efekt był taki, że dopiero dzisiaj usiadła na tyłek bez bólu :) BRAWO!




Stare włosy i nowe rzęsy :)


Nie mam pojęcia co to jest za mina, nie pytajcie :D Jest to jak na razie jedyne zdjęcie z nowym kolorem, a chciałam się tym z Wami podzielić :)

Lilianka jest zachwycona rolą cioci! Opiekuje się, głasia, przytula i całuje :) "Dzidzia jest jej ... i Usi" Usia to ja :) 
Wczoraj, gdy Nelka płakała smutna zaczęła krzyczeć do mamy:

"Mamo, dzidzia ama cie" 

Am to oczywiście smoczek :) Czasami pcha jej do buzi nawet swojego, którego uwielbia i nikt nie może go dotykać! Kaka - jej ulubiony kocyk wielkości 2m x 2m, który tacha ze sobą wszędzie też już kilka razy okrywał moją córeczkę :) Kochana malutka ciocia!!!

Co słychać u Was? Jak pogoda? U nas w kratkę, raz 30 stopni, a raz ulewa ... 


Komentarze

  1. Zazdroszczą Ci po prostu, Twoja sprawa skąd masz kasę... ale ludzie tacy są, ze zawsze się interesują gdy ktoś ma pieniądze wiec nie przejmuj sie, bo nie warto takimi ludźmi głowy sobie zawracać :) Kornelka jest śliczna i zdrowa i to najważniejsze, reszta to drobnostki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to, że wszystko jest albo białe albo czarne ... Nic pomiędzy ...

      Buziaki! :*

      Usuń
  2. nie przejmuj sie , ja tez non stop spotkam sie z niemilymi komentarzami ale sie nie przejmuje bo po co? :) Szkoda nerwów !

    Śliczna masz córeczke ! :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie chodzi o nerwy. Piszą coś co kompletnie mija się z prawdą ... I to najbardziej mnie wkurza, bo inni to czytają!

      Dziękujemy!!! Buziaki :*

      Usuń
    2. Słuchaj ja podobno jestem na utrzymaniu Rafala także widzisz :D nie ma sie co przejmować :D

      Usuń
  3. Tak to jest w pl niestety..
    Maleńka jest przecudowna :)
    Trzymajcie się ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szczególnie w mieście, które jest 100 lat za murzynami ... :(

      Dziękujemy baaaardzo! Buziaki :*

      Usuń
  4. nareszcie poscik !! :) a niunia słodka, najsłodsza <3 wszyskiego najlepszego dla mamci Kornelki. K A R O L A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcieeee! Też się cieszę mocno :) To przecież oczywiste, że moja niunia najlepsza na świecie <3 dziękuję bardzo za życzenia!!!

      Dziubki Karolaaa :*

      Usuń
  5. Ludzie są zazdrośni. Ale to nie powód, by kogoś oskarżać, że ma więcej
    Jaka przemiana :) Jak tatuś wróci, to Cię nie pozna ;) świetne włoski..
    U mnie wreszcie coś się dzieje, cieszę się bardzo z tego :>

    Wszystkiego Najlepszego Mamusiu :*
    Buziaki dla Was dziewuszki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną nadzieję, że nie pozna i będzie mile zaskoczony <3 Dziękuję Ci bardzo!!!
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Nie przejmuj się,głowa do góry i żyj swoim życiem. Kiedy mój mąż wyleciał do Anglii nagle okazało się ze jesteśmy wyrodnymi rodzicami, ja jako matka najgorsza ze wszystkich bo pozwoliłam by dziecko nie miało ojca ;/ Tylko wcześniej nikt Cię nie spytał jak funkcjonujesz za 2tys. Zł wynajmując mieszkanie łącznie za 1tys. (małe,bez rarytasow) Nie było ważne dla tych ludzi ze mąż pojechał by było zarobić na nasz własny dom. Lepiej było powiedzieć ze pojechał po to byśmy szastali na prawo i lewo ;/ Ludzie z zazdrości powiedzą/napiszą wszystko :((

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie bylas na solarium ? Mala jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kropli Mleka. Ale teraz zastanawiam się, czy te lampy są tak nowe, czy tak stare ... Ja nie jestem spalona, jestem poparzona! Mam sine plamy :(

      Usuń
  8. ale pięknie wyglądasz! Sxy mama!!! Co to za nowy kolor włosów? Jest super!!! Czy potrzebna była dekoloryzacja? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzoooooo!!! Na górze kolor mam wciąż ten sam, a na dole ombre. Nie trzeba było dekoloryzować, wystarczył rozjaśniacz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wiki nie przejmuj sie tymi komentarzami ludzie zawsze beda sie czepiac i zazdroscic taki juz ich natura....Masz bardzo sliczna córeczke jak mała laleczka wyglada gratuluje takiego skarbu dostalas najlepszy prezent od zycia jaki tylko kobieta moze sobie wymarzyć:) Ja nie wiem jak ty to robisz ze masz taka determinacje aby schudnac sama bym chciałam taka miec i dlatego cie bardzo podziwiam i kibicuje tak trzymaj :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy chęć do schudnięcia można nazwać determinacją ... Choć dzisiaj postanowiłam, że muszę wziąć się za siebie na 150%, w końcu niedługo będzie M. a to już nie przelewki :)))

      Buziaki :*

      Usuń
  10. Pisząc publicznie zawsze jesteśmy narażeni na negatywne opinie ludzi... Nie poradzisz na to nic a twoje nerwy są tu zbyteczne :( Wiem z własnego doświadczenia gdyż sama miałam podobne problemy i to z bliską rodziną, mianowicie rodzina mojego męża. Teściowa miała swoje zdanie na temat naszych wydatków związanych z dziećmi. Mimo że starałam się w rozmowach z nią stać ostro przy swoim to i tak strasznie mnie to bolało że np. zakup wózka choć nie był wcale bardzo drogi bo kosztował 1500 zł wózek 2 w 1 okazał sie moją "zachcianką " bo równie dobrze mogliśmy odkupić od kogoś używany !!! Ja tu czekam czeka !! Codziennie wchodzę na fb wypatruję nowych notek :((( A Ty się ludźmi podłymi przejęłaś i zablokowałaś na swoich wiernych czytelników :( Czuję się odrzucona ;p żądam rekompensaty np nowej notki na fb :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już się odblokowałam, obiecuję :) :* Będę pisać ... A z tym fb to jakoś tak czasu brak ... I nie mam pojęcia co mam pisać :( Nie czuję się odrzucona! Absolutnie!!! A rekompensata już się pojawiła, jest zdjęcie na fb :)))))

      Usuń
    2. No i to ja rozumiem :) nie daj im satysfakcji !!!! Hmmmm tematów jest mnóstwo :) Każdego dnia spotyka Cię coś nowego związanego z macierzyństwem, odkrywasz i nabierasz nowych doświadczeń :) Np. możesz zdradzić nam swój sekret jak to robisz że tak ślicznie wyglądasz ;p :** Kornelka urocza malutka księżniczka. Oj wieże że to co ostatnio zaszło wybiło Cię z rytmu ale ja trzymam kciuki za Ciebie. Już nie długo Twój M wróci i wszystkie troski odejdą w dal :** Życzę Ci tego z całego serca!!! A jeśli podejrzewasz kogoś z bliskiego Ci otoczenia o to zamieszanie to możesz tej osobie powiedzieć niby tak nie bezpośrednio do niej ale niech wie że tak się nie robi !!!

      Usuń
    3. Do ślicznego wyglądu to jeszcze mi daleko, ale dziękuję bardzo! :* Nie mam zielonego pojęcia kto to może być, ale na pewno jest to ktoś kto mnie zna bezpośrednio lub przynajmniej z widzenia. Nikt z czytelników spoza miasta i okolic :))

      Usuń
    4. Mam cicha nadzieje że to iż osoby z Twojego otoczenia zainteresowały się twoim fan-page i blogiem nie zmieni sposobu w jaki wcześniej pisałaś ... :( ????? Ładna ładna jesteś ;p

      Usuń
    5. Mam ogromną nadzieję, że tak się nie stanie!!! Bardzo bym tego nie chciała :( jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  11. No właśnie nie przejmuj się ;) ludzie zawsze będą gadać i zazdrościć jeżeli ktoś ma lepiej. Bardzo dobrze radzisz sobie w roli mamy podziwiam Cię :) Kornelka jest śliczna! Pozdrawiam, koleżanka z podstawówki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy właśnie są ludzie ... A najgorsze jest to, że to na pewno nie są obcy ludzie :(

      Buziaki :*

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego w dniu mamy!
    po anty najlepiej sie wybierz do ginekologa i on napewno cos ci doradzi.:)
    A wczesniejszym anonimem sie nie przejmuj pogada popisze pozazdrosci! nastepnym razem wrzuc zdjecie z konta bankowego moze sie zadowoli:)hhihi
    Ludzie sa i bede potepiac najlepiej pobawic sie u kogos na podworku i popsuc wszystko bo na wlasnym zawsze wszystko jest naj naj...:) nie przejmuj sie pisz dalej i wlacz opcje komentarzy ze bedziesz przebierac i posmiej sie z zazdrosci ludzi:) i wkurzaj ich bardziej :) piszac dalej!
    Co nas nie zabije to nas wzmocni!
    Kornelka przeslodka:)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie oczywiście :) :*
      O to chodzi, że nie chcę włączać akceptacji komenatrzy. Chcę, aby każdy miał możliwość wypowiedzenia się pod każdą notką ...

      Buziaki :*

      Usuń
  13. 'Co z tego, że dorosłych ludzi, planujących rodzinę nie stać na to, co ja daję mojemu dziecku mając 20 lat?' DOKŁADNIE! :) Masz rację i nie przejmuj się, ludzie zawsze będą gadać :) Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa i Twoja Córeczka też bo nie jedna z tych hejtereknie będzie miała nigdy takiego życia jak Ty :* Więc nie przejmuj się i nie karm trolla! BUZIAKI! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się nie przejmowałam, a teraz po części dotyczy to mojego dziecka i to już takie proste nie jest ...

      Buziaki :*

      Usuń
  14. No widzisz ile masz pozytywnych czytelników, którzy Cię wspierają :) nie ma się co przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, widzę! I bardzo mocno się z tego cieszę!!! <3

      Buziaki :*

      Usuń
  15. podejrzewam, że zareagowałabym tak samo... Ale spokojnie, takie ewenementy trzeba eliminować ze swojego środowiska :) Ciesz się maleństwem, sobą, macierzyństwem i niebawem mężem ;)
    Dużo uśmiechu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, cieszę!!! Nawet bardzo mocno <3

      Usuń
  16. Ciesz się dzieckiem i rodziną. Hejty zawsze są od zazdrosnych osób, co z tego na co cię stać. To twoje prywatne sprawy, a jak mi się wydaje nie bez przyczyny tata twojego słoneczka jest tak daleko od was. jak ktoś jest zazdrosny niech spada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze że Ty jesteś szczęśliwa, masz śliczną zdrową córeczkę, a ludzie no cóż.. zawsze będą czegoś zazdrościć, choć byś powiedziała wszystko o sobie i tak będą czuć niedosyt, taka natura niektórych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cała przespana noc to dopiero prezent. Kto jest mamą ten wie, że to na wagę złota:) Moje dziecko pierwszy raz przespało całą noc jak miało pół roku. Jesteś szczęściarą!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaajebiste buty ;) gdzie takie znajde ?:d

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie pytanie, ile Twoja Mała zjada przed snem? Czesto nie je w nocy? Jak tak to zazdroszczę , Moja bez jednej butli w nocy żyć nie może

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze 120 ml, ewentualnie mniej - to już od niej zależy. Ale czy to jest ranek, dzień, wieczór czy noc zawsze robię jej 120 ml. 3 razy zdarzyło jej się, że nie wstała ani razu :) W tym raz, kiedy jeszcze była n piersi :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent