Przejdź do głównej zawartości

Same nowości!

No i jak podobają się Wam zmiany jakie nastąpiły na blogu? Wszystko jest inne i mam nadzieję, że Wam się podoba bo ja osobiście jestem baaardzo zadowolona! :) Są już ostatnio wspominane cykle. 
Fanpage także się zmienił, mamy nowe profilowe i tło. Nawet jest konkurs, w którym do wygrania 3 fajne nagrody. Czy darmowe zakupy nie są fajne? No pewnie, że są! Jakoś nie ma na to chętnych :( No nie wierzę, aby żadna czy żaden z Was nie miała/miał zdjęcia na pięknej zielonej trawce, plaży czy podczas zwiedzania. Zdjęcia, swojego, swojego dziecka, czy zwierzaka? Albo po prostu pięknego widoku odkrytego, gdzieś daleko? Albo blisko, ale widok jest zniewalający? No dalej, przecież konkursy to fajna zabawa! Każdy lubi wygrywać. A do wygrania na prawdę fajne nagrody! I to aż trzy. Jeszcze raz Was zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału! :*




Regulamin konkursu:

1. Organizatorem Konkursu jest www.MamaNelki.blogspot.com
2. Fundatorem Nagród w Konkursie jest MamaNelki
3. Konkurs realizowany jest za pośrednictwem bloga oraz profilu na Facebooku. 
4. Konkurs odbywa się w dniach od 23.09.2014 do 18.09.2014
5. Aby wziąć udział w konkursie należy:
    - polubić fanpage MamaNelki 
    - polubić i udostępnić plakat konkursowy
    - zaprosić trzy osoby do wzięcia udziału w konkursie, w komentarzu pod               plakatem konkursowym
    - wysłać pracę konkursową (zdjęcie + podpis - wiek dziecka, imię) na                   sswettly@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na profilu MamaNelki
6. Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje jego regulamin.
7. Uczestnik Konkursu może opublikować jedynie takie zdjęcie, które nie brało wcześniej udziału w żadnym konkursie. 
8. Zwycięzcami nagród Konkursu zostanie trzech Uczestników, których prace konkursowe zostaną wybrane przez organizatora.  
9. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu. 
10. Nagroda zostanie wysłana w ciągu 14 dni roboczych.
11. W celu przekazania nagrody Zwycięzca Konkursu powinien przesłać swoje aktualne dane adresowe na adres sswettly@gmail.com w terminie 24 godzin od dnia ogłoszenia wyników na profilu MamaNelki na facebooku. 
12. W przypadku zaniechania wykonania powyższych czynności przez nagrodzonego Uczestnika nagroda pozostaje własnością Fundatora Nagród. 

Myślę, że to zauważyłyście, ale jeśli nie to pod każdą notką jest przycisk "Czytaj Dalej". Notki wcale nie są takie krótkie, po prostu pozwijane, aby nie zajmowały tyle miejsca. No i jest to również, ze względów estetycznych :)



Na fanpage'u pisałam, że telefon oddany do reklamacji. A na dniach do naprawy idzie również i komputer ... :( Nie mam pojęcia jak bez Was wytrzymam ... Jest jednak jeden plus całej tej sytuacji. Przez te kilka dni będzie jeszcze więcej pomysłów na notki, zdjęć i naszych małych opowiastek! Także mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie mieli mi tego za złe <3

Od kilku dni nie ma jak wyjść z maluchem na spacer :( Ciągle pada. Oczywiście z przerwami. Po 7 min ... Nie zdążyłabym jej nawet na spacer naszykować :( I tak siedzimy ... A ja kursuję tylko z domu do sklepu i z powrotem. Od jutra podobno ma być "piękna polska złota jesień". Miejmy nadzieję, bo już wariuję w tym domu! Ileż można siedzieć?! Szału dostaję! Choć w deszczu i brzydkiej pogodzie można również wynaleźć jakieś plusy. A mianowicie, wysprzątałam calutki dom! Nie mamy już składzika ... Teraz jest tam sypialnia :) To chyba było największe wyzwanie z całego przedsięwzięcia! 




To tak z nudów ... Brzydka pogoda robi swoje. Od razu widać, że telefonu brak. No i trochę dla przypomnienia, żebyście nie zapomnieli jak wyglądamy. Więcej nie mamy bo mama niewyjściowo wyglądała i jedynie w tym ujęciu nie za bardzo to widać :D

Wczoraj matka na zakupy się wybrała, bo przecież "dużo" rzeczy się skończyło! Trzeba było iść aż do galerii bo w pobliskich sklepach "nic" nie kupię :D Poszłam do Rossmana po pampersy. Wróciłam z chusteczkami dla niuni, słoiczkami, kaszkami, soczkami, peelingami, żelami, szamponami, odżywkami, butelkami, szklankami, miskami, plastikowymi pudełkami, bodziakami i kurtką. Pampersy oczywiście też były. Ale powiem Wam, że kurteczkę dla niuni wygrzebałam świetną! Byłyście ostatnio w Pepcko? Patrzcie jaka super! 


Jak powszechnie wiadomo, w sklepach ubranka dziecięce są kosmicznie drogie! Za kurtkę dla siebie zapłacę tyle samo co za kurtkę dla Kornelki. Dziecięce kosmicznie drogie, czy dla dorosłych śmiesznie tanie? Stanowczo to pierwsze! Kosztowała 39,99zł. To tyle co zwykła bluza np. z H&M. W każdym bądź razie jestem zadowolona. 

Nie za bardzo jednak lubię kupować w Pepco. Bardzo drażnią mnie te rozmiary. Kornelka nosi ubranka na 68 cm. Czasem na 74 cm. A tam muszę kupić na 86 cm, żeby pochodziła jeszcze z miesiąć :| Niedługo będę kupować na 98 cm tak jak mama dla siostry kupuje. Nie lubię tak! :D Sama też wolę kupić rozmiar S niż M dla siebie .. ;) Ale to chyba wiadome, wszystkie tak mamy. To poprawia samopoczucie znacznie! <3


Temat 19? Oooo taK! Taki malutki dowodzik na to ile mam pomysłów na notki. Ile jest ich już napisanych... A wiecie ile pomysłów tytułów jest w moim zeszyciku, do których trzeba jeszcze dopisać treść? Multum! Ojj, będzie co czytać!  
Może jeszcze dzisiaj napiszę jedną? Co Wy na to?




BUZIAKI :*


Komentarze

  1. Super wygladacie dziewczyny , a kurteczka prześliczna :* Viki gratulacje za skasowanie skladziku. A dla pocieszenia u mnie tak samo brzydka, jesienna pogoda . BUZIACZKI ❤ K .
    Nowy wygląd też fajny. Natomiast myślę że musisz wrzucać WIECEJ ZDJEC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi go trochę ... Była alternatywą na szybki "porządek" w pozostałej części mieszkania :D U nas już dzisiaj trochę lepiej :* A zdjęcia ... Dopiero odebrałam komputer z naprawy, tak więc już nie będzie problemu ze zdjęciami <3 Tęsknimy ciotka :*

      Usuń
  2. Bardzo lubie czytać Twoje posty. Są bardzo ciekawe. Zawsze czekam z niecierpliwością aż napiszesz. Nie przestawaj tego robić :)
    Kurteczka śliczna. Ja lubie robić zakupy w Pepcko bo są tam jak dla mnie rozsądne ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*** Właśnie zabieram się za nową notkę! <3

      Buziaki :*

      Usuń
  3. :) W Pepco czasem można znaleźć coś ładnego ale jakość tych ubranek czasem mnie przeraża w szczególności body koszulki tragedia szwy się przekręcają ... po pierwszym praniu wyglądają tragicznie chociaż nie wszystko. Osobiście wolę poszukać coś w ciuchlandzie lub dołożyć kilka złotych i kupić ciuszki w sklepie. Notka super :) Czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie czasami też, ale staram się wybierać to co nie jest aż tak tragiczne! <3

      Buziaki :*

      Usuń
  4. Fajne zmiany :)
    Niestety nie mam u siebie w miasteczku Pepco ...ale jak jestem w innym mieście to zaglądam :) Lub proszę koleżankę aby zakupiła mi :) Też mamy kurtki z pepco :) A ta różowa kurteczka co Ty zakupiła no cudna jest i cenowo też fajnie :)

    Zapraszam do Nas :) Dopiero co ruszamy z otwartym blogiem bo przez wiele lat tylko zamknięty prowadziłam :)
    http://style-by-viki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałoby się jeszcze po rozwinięciu notki link do poprzedniej notki, bo klikam wiecej - przenosi mnie do strony notki, a nawet jak pominelam poprzedni wpis to jzu mi się nie chce wracać na główną i szukać, po za tym szablon ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent