Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego???

Ostatnimi czasy zaczęłam zwracać uwagę na wejścia. Zauważyłam, że najczęściej klikacie w posty, które dotyczą bezpośrednio mnie. A jak tytuł nie jest pozytywny to jest jeszcze lepiej! Rekord odwiedzin (7629 wejść) pobił post Ciężko jest ..., potem był Nareszcie jest już z nami!!! (6774 wejść), a na trzecim miejscu uplasował się post 21 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie :). Jestem skłonna stwierdzić, że wolicie posty "o mnie", a niektórym przyjemność sprawia czytanie o ludzkich nieszczęściach. Dużą uwagę przyciągają również hejterskie komentarzyki. Przy poście "Ciężko jest..." było ich najwięcej. Jak to jest? Rozmawiacie sobie i nagle "Ty, a widziałaś co tam jej nawrzucali?"? Nie wiem, w każdym bądź razie widać gołym okiem co interesuje Was najbardziej. Chciałabym pisać takie posty, ale nie bardzo wiem co miałoby się w nich znajdować. Nie mam pojęcia, czy moje życie jest aż tak ekscytujące :D Pytałam przecież o czym chcecie czytać, to pisaliście, że mogłyby pojawić się stylizacje .. 





Z każdym dniem wejść jest coraz więcej. Doszliśmy do tego, że miesięcznie jest tu Was ok 15 tys. Bardzo, bardzo mnie to cieszy! Łączna liczba wyświetleń to już prawie 82 tys.! Nie wiem ile razy jeszcze powtórzę, ze nigdy się tego nie spodziewałam! Nigdy nie pomyślałabym, że tak się stanie. To jest dla mnie na prawdę ogromy sukces! Choć nie o to w tym wszystkim chodzi! Kontakt z Wami, to jak do mnie piszecie, jak rozmawiamy, jest w tym wszystkim najważniejsze! Za to, że tu jesteście, od początku, od pół roku, od Narodzin Nelki, od wczoraj, dziękuję Wam! Mój apetyt rośnie w miarę jedzenia. Chciałabym jeszcze więcej! Zależy mi na Was, na rozmowach z Wami! Mogę to robić godzinami! Pod warunkiem, że mam czas ...

Coraz częściej dostaję od Was wspaniałe wiadomości! Uwielbiam je czytać, piszcie do mnie piszcie, piszcie, piszcie <3 




A to tylko trzy z nich. jest ich na prawdę wiele, za co bardzo bardzo Wam dziękuję :* 

Lubicie też zdjęcia. Im więcej zdjęć tym lepiej. Wzięłam się ostatnio za to i robię ich o wiele więcej niż do tej pory. Mam nadzieje, że zauważyliście to i jesteście zadowoleni :) Są one nie tylko dla Was, ale przede wszystkim dla Nas! Pamiątka najwspanialsza jaka tylko może być, zaraz po wspomnieniach oczywiście. 

A na koniec pare zdjęć :*




Komentarze

  1. Kochana to Ty nie wiesz, że w wirtualnym świecie "nieszczęścia" przyciągają :D Sama to u siebie daaawno już zauważyłam i blog mam zamknięty ;)

    Śliczne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niech przyciągają! Nie o mnie to świadczy ;) Dziękujemy!

      Buziaki :*

      Usuń
  2. Viktoria co Ty robisz, co Ty jesz, że tak zeszczuplałaś ?? Przecież ogólnie wiadomo, że po ciąży jest o wiele trudniej dojść to formy sprzed ciąży, a Ty wyglądasz 100 razy lepiej !! ;o <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przestań ... To tylko na zdjęciach tak :( A jem .. Hmm.. Raczej żrę co się da :D Ale bardzo Ci dziękuję!

      Usuń
  3. Z blogami jest jak z programami reality show. Uwielbiamy wścibiać nos w cudze życie :) Taka nasza ludzka natura. Przyznam że czytam wszystko ale jak piszesz o was czytam z większą uwagą :p bo rady o krzesełkach wózkach pieluchach już bokiem mi wychodzą bo czytam to w prasie dla rodziców :) Lubie w Tobie to że piszesz od serca to czuć jak się czyta że piszesz dla nas. Od kiedy wstawiasz stylizacje zainspirowałaś nie tylko mnie ale moją siostrę i koleżankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to już jest z ludźmi a szczególnie z naszego kochanego Zamościa. :) Ludzie potrafią być naprawde okropni..
    Tymbardziej kiedy masz opcje anonimowości w komentarzach uhu wtedy to mogą szaleć ;) Trzeba czytac takie rzeczy z przymruzeniem oka bo naprawde gdyby się tak przejmować każdym złym słowem to ja chodziłabym znerwicowana ;D juz dawno ;) . Pisz o czym chcesz ! :D Wszystko czyta się jednym tchem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to być sobą i pisać o tym, co siedzi w naszej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia.
    Co do postów, to u mnie akurat hejterów nie wielu, ale zauważyłam, że więcej wejść mają chwytliwe, intrygujące tytuły, każdy jest ciekawy o co chodzi, tematy kontrowersyjne, np. z typu czy lepiej karmić piersią czy mlekiem modyfikowanym lub co kupiłam w promocji - te biją rekordy wejść, mimo, iż są często wg mnie są mało interesujące. Natomiast posty, gdzie człowiek się stara napisać coś sensownego, wkłada w post więcej pracy mają często, choć nie zawsze, małą oglądalność. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjecia !
    Dokładnie tak jest z ludźmi - najbardziej lubią czytać o tym co negatywne . Tak jakby to sprawiało mi przyjemność :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja codziennie kilka razy jestem na Twoim blogu, Wiki :*
    Pisz więcej notek bo.nie mam już co.czytać :-P
    Pozdrawiam was

    Marta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent