Przejdź do głównej zawartości

Święta u MamyNelki

Święta w tym roku były inne niż wszystkie. Przede wszystkim dlatego, że była z nami Kornelka. Chcieliśmy odwiedzić wszystkich bliskich i spędzić z nimi choć troszkę czasu w Wigilię. Mieliśmy milion pomysłów jak to zrobić, żeby odwiedzić każdego, choć na chwilkę. 

Na początku M. wpadł na pomysł, żeby w tym roku pójść do mojej rodziny tylko, a w przyszłym roku tylko do rodziny M. Jak to? Nie wyobrażałam sobie, żeby ni spędzić choć chwili z moją rodziną w Wigilię. Nie mogłam nie podzielić się z nimi opłatkiem właśnie w ten świąteczny dzień. Chciałam pośpiewać kolędy, wręczyć ukochanej rodzinie prezenty. To było dla mnie nie do pomyślenia, bo wiedziałam, że on myśli to samo. I przyznam się, że przez chwilę pomyślałam, że może rzeczywiście tak zrobimy, a za rok jakoś go namówię i i tak pójdziemy do mojego domu rodzinnego. Otrząsnęłam się szybko z tych głupich myśli. Przecież go kocham. Przecież on kocha swoją rodzinę. Przecież też chce spędzić święta w swoim domu rodzinnym. Pomyślałam sobie, że M. tak samo jak ja przeżywałby to, że nie mógłby usiąść przy wigilijnym stole ze swoją rodziną. Wymyśliłam więc, że pójdziemy na godzinkę do mojej mamy, na godzinkę do mamy M. i na godzinkę do moich dziadków. Wydawało mi się, że to świetny plan. Odwiedzimy każdego. 

Wiadomo jednak, że w praktyce zazwyczaj wychodzi to wszystko inaczej. Nie było tak jak zaplanowałam. Koniec końców M. o 17:00 zawiózł mnie do mojej mamy, a sam z Kornelką pojechał do swojej mamy. Umówiliśmy się, że o 19:00 przyjadą do mnie i razem usiądziemy przy stole u mamy bo o 20:00 była następna kolacja, u moich dziadków. 

I to też nie było fajne. Dzieliliśmy się opłatkiem, a M. i Kornelki nie było. Dojechali dopiero później. Wiecie, że nawet nie podzieliłam się z nim opłatkiem? Wszędzie szybko, prędko, z jęzorem na brodzie. MASAKRA! Płakać mi się chciało, że nie ma ich obok. Ale kiedy już przyszli było najlepiej! I co z tego skoro za chwilę trzeba było się zbierać i jechać dalej. Kornelka była wykończona. W końcu chodzi spać o 18:00, było po 20:00 a ona dalej nie spała. Wyobraźcie sobie jaka była zmęczona! Tym bardziej, ze nie spała wcale w dzień ... 
A po wszystkich kolacjach PASTERKA!

Muszę jednak przyznać, że nigdy w życiu nie zrobiłam tylu prezentów co w tym! I wiecie co? Dawanie było fajniejsze niż branie! Ale jak zwykle najlepsze prezenty dla Kornelci! Najmłodsza, wiadomo :)
Mimo wszystko to nie były najlepsze święta ... :(



















P.S: Przepraszam za zdjęcia! Akurat na wigilię musiałam zapomnieć aparatu ... :(



A Wam jak minęły Święta?!





Komentarze

  1. O mój Boże! Ile prezentów!! Jaki to cudowny widok. Widać musieliście być grzeczni - bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i ile prezentów - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia i ile prezentów - wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ile prezentów :D
    Ja też upolowałam zabawki fishera z biedry ;) Tylko zamiast tygyrska kupiłam krokodylka :) Ale na razie reakcji na niego brak D: Trzeba będzie z tym poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ohoho...widać, że Mała byłą wyjątkowo grzeczna...tyle prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, a święta jak święta.. Chociaż z roku na rok coraz mniej je "czuje", może za wcześnie ta cała szopka w sklepach i przygotowania -sama nie wiem. Fajnie wygladacie ❤ K.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent