Przejdź do głównej zawartości

Kolejna edycja konkursu z CanpolBabies



To już kolejna edycja konkursu, który mam przyjemność organizować wspólnie z Canpol Babies Polska. 

Nagroda, tak jak już pisałam, przydatna, funkcjonalna i przede wszystkim warta swojej ceny. Najwyższa jakość , którą doceniłam między innymi i ja. A teraz właśnie Ty możesz stać się szczęśliwą posiadaczką tego sprzętu. Jak to zrobić? Wystarczy, że polubisz nasz profil na facebook'u (tak wiem, przecież właśnie dzięki temu, że go lubicie jesteście ty <3), udostępnić publicznie plakat konkursowy, a także w komentarzu pod tą notką napisać w kilku słowach za co uwielbiasz Canpol Babies, to takie proste, prawda? 

Nie masz dziecka? Twoje dziecko wyrosło z butelek? Żaden problem! Zgarnij nagrodę, na pewno się przyda. Jak nie dla Ciebie to dla bliskiego Ci malucha!

W komentarzu, który umieścisz tutaj podpisz się tak, jak brzmi Twoja nazwa na facebook'u :)

Komentarze

  1. Dzidzia urodzi sie dopiero za 2 miesiace ale juz zakupilam kilka rzeczy z firmy canpol:) butelek jeszcze nie mam wiec ten zestaw bardzo by nam sie przydal i z chęcia bysmy przetestowaly:) Pozdrawiam serdecznie z córeczką jeszcze w brzuszku:)) Karolina Gałosz

    OdpowiedzUsuń
  2. Canpol babies super sprawa!
    Z nim jedzenie z miski i łyżeczki to wspaniała zabawa.
    Przemek smoczka potrzebuje więc mama Canpol synkowi kupuje.
    A gdy butelka Nowa potrzebuje jasna to sprawa że ją wybieram przez jej ksztal doskonały by sam trzymać mógł ją Mój mały.
    Czego chcieć więcej wygląd jakość a przy tym dobra zabawa polecam Canpol dla każdego szkraba ☺Ewelina grabowska

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw Amelka - próbowaliśmy roznych butelek i tylko te od Canpol przypadły jej do gustu :) od 03.06.15 tylko teraz bez prób sa z nami i naszym synkiem. Zero kolek a i każda butelka ma fajny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział i ja:) Mój drugi maluszek urodzi się w październiku, ale wyprawkę już powoli szykuję.
    Za co lubię Canpol Babies? Przede wszystkim za ogromny wybór rzeczy dla dzieci. Z canpolu mamy smoczki, butelki, zapinki do smoczków, kubeczki, talerzyki, łyżeczki i mnóstwo innych rzeczy. Właściwie od początku dla synka kupowałam głównie rzeczy Canpol. Wszystkie akcesoria mają piękne wzory i nie są drogie w porównaniu do niektórych firm. Przystępna cena nie oznacza jednak, że są to rzeczy gorsze- wręcz przeciwnie, jestem bardzo zadowolona z ich jakości. Na pewno dla drugiego maluszka też będę wybierać rzeczy spośród oferty canpol:) Już ostatnio oglądałam prześliczne smoczki, ale jednak się wstrzymam do poznania płci.
    W firmie Canpol podoba mi się również chęć współpracy chociażby z blogujacymi mamami- sama też miałam okazję testować akcesoria z blogosfery Canpol Babies.
    Naprawdę lubię tą markę!
    Aneta Sawicka

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty Canpol Babies są rewelacyjne! Używaliśmy grzechotek, gryzaków, karuzeli oraz nadal używamy sztućce, miseczki, kubeczki, obcinacz do paznokci ... Przy wyborze produktów dla dzieci zwraca się uwagę na certyfikaty, jakość produktów oraz na to żeby dana rzecz była solidnie wykonana i właśnie takie są produkty Canpol Babies Polska. Za to je lubimy :-) Katarzyna Piłat

    OdpowiedzUsuń
  6. C - ały
    A - sortyment
    N - ajlepszych
    P - roduktów
    O - ferowanych
    L - udkom krasnoludkom :)

    B - adany
    A - analizowany
    B - ezpieczny
    I- nnowacyjny wykonany z najlepszych
    S - urowców

    Za co lubimy firmę Canpol?
    Za duży asortyment wspaniałych produktów. Jako mama dwuletniego chłopczyka i kobieta w ciąży wiem jak ważne są produkty bezpieczne ale także funkcjonalne. Na rynku znajduje się mnóstwo butelek,zabawek i akcesori ja wybrałam Canpol Babies ponieważ jest to firma której ufam ich produkty nigdy mnie nie zawiodły. Są dobrej jakości wybór jest duży cena przystępna ,a co najważniejsze niema problemu z kupieniem danego produktu bo można je znaleźć praktycznie w każdym sklepie dziecięcym. Jest to firma która cieszy się dużym uznaniem wśród mam i posiada sporo nagród za trudy swojej pracy więc uważam że jest godna uwagi i polecenia. Najbardziej lubię ich asortyment za unikalne wzory i kolory ktorych brakuje innym firmom. Mimo dużej konkurencji mają unikalne kolekcje od butelek zabawek i artykułów higienicznych do smoczków i sztućcy np. zestawy pirackie ,fajny pomysł na prezent dla przyszłej mamy. Każdy docenia coś innego dla mnie ważne jest bezpieczeństwo dziecka komfort użytkowania i funkcjonalność dlatego wybieram Canpol Babies!
    Agata Zazulak

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię markę canpol ponieważ jej produkty najbardziej spodobały się moim maluszkom i wg mnie spełniły Nasze oczekiwania a przy tym mają korzystną cenę a więc czego można chcieć więcej- NICZEGO ! CANPOL BABIES GÓRĄ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako świeżo upieczona mama (pełna obaw, stresu i retorycznych pytań czy dobrze się sprawuje , czy dobrze dziecko wychowuje) zaufałam marce Canpol Babies . I nie zawiodłam się ! Ba! Nawet mogę z dumą powiedzieć, że Canpol Babies pomaga mi w wychowaniu dziecka (bo ma tak szeroki asortyment że aż kopara opada).

    Markę Canpol Babies lubię za doskonałe produkty, wykonane z największą dbałością o bezpieczeństwo dziecka, o wygodę używania i przede wszystkim za odpowiedni dobór materiałów (nietoksycznych, solidnych i praktycznych).

    Canpol Babies firma znana
    przez rodziców doceniana ,
    ja ją lubię za gryzaki
    za butelki i pluszaki .
    Że pomaga mi codziennie
    że jest dobra już niezmiennie.

    Firmę Canpol Babies lubię za :

    M MIŁOŚĆ , którą widać w każdym produkcie
    A AMBITNE dążenie do zadowolenia każdego małego klienta
    M MUZYCZNE zabawki które wspierają rozwój dziecka
    A ATRAKCYJNE gryzaki, zabawki i pomoce
    N NOWOCZESNE podejście do opieki nad dzieckiem
    E ESTETYCZNE butelki, które nie powodują kolki i dziecka
    L LUKSUSOWE dodatki i miłą atmosferę
    K KOCHAJĄCYCH blogerów, którzy informują nas o zaletach i wadach produktów
    I INTERESUJĄCE opinie i porady , które tak wiele dają ...

    Pozdrawiam edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrycja Zajączkowska12 czerwca 2015 13:43

    Moje maleństwo urodzi się w listopadzie i zdecydowanie zamierzam zakupić wszystkie potrzebne produkty właśnie z firmy Canpol Babies. Pracowałam w dużej sieciówce z akcesoriami i zabawkami dla dzieci,brałam udział w szkoleniach organizowanych z firmy Canpol Babies i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to jedna z najlepszych firm jakie poznałam. Przede wszystkim do produkcji butelek, czy smoczków użyte są najlepsze materiały. Poza tym są piękne wzory i wszystkie zabawki są całkowicie bezpieczne dla dziecka. Wiele czytałam o tej butelce i myślę, że mogłaby ułatwić mi i maluszkowi uniknięcie kolek i niepotrzebnego stresu. Bardzo polecam wszystkie produkty marki Canpol Babies!
    Pozdrawiam, Patrycja Zajączkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. „Drogie Canpol Babies”

    Od jakiegoś czasu nie mieszkam już w brzuszku mamy. Jestem malutki i wymagam szczególnej opieki. Mama dba jednak o mnie tak jak dbała będąc jeszcze w ciąży. Wtedy to dobrze się odżywiała, zażywała dużo ruchu, świeżego powietrza, tak bym mógł sobie rosnąć i rosnąć, duży i silny.

    Teraz kiedy jestem już tutaj, mama jeszcze bardziej się o mnie troszczy. Wszystko co mi kupuje jest sprawdzone i bezpieczne, posiada certyfikaty. Jeszcze będąc w ciąży mama pytała się koleżanek co kupić, produkty jakiej firmy są dobre dla najważniejszej osoby na świeci (tak, tak ta osoba to JA :D). Koleżanki poradziły między innymi firmę Canpol Babies, że jakościowo ma dobre produkty, że są bezpieczne dla mnie, że pomyślane o maluszkach, a przy okazji ładne.

    Mama tak od razu nie uwierzyła, zaczęła szukać w internecie opinii innych mam. I rzeczywiście Canpol Babies ma bogate doświadczenie, a swoje produkty tworzy we współpracy z mamami takich maluszków jak ja! Mama znalazła na ich stronie opinie rodziców o ich produktach, czytała, czytała i nadziwić się nie mogła. Mamie bardzo spodobało się, że wszystkie produkty testują rodzice, to bardzo dobrze świadczy o firmie - że interesuje się naszymi potrzebami. Mama ze mną w brzuszku poczuła że jesteśmy ważni.

    I tak mama poczytała sobie i już wiedziała co kupić: butelki ze zwierzątkami (jest żółw i słoń), termoopakowanie „maszyny”, szczotkę do włosów zieloną z misiem (chyba z misiem, bo już się starł tak często jej używaliśmy gdy była ciemieniucha), nożyczki do paznokietek, książeczkę do kąpieli ze zwierzątkami (mama pokazała mi już i kotka i pieska a nawet sarnę), karuzelę nad łóżeczko „wesołe safari” i jeszcze dużo innych rzeczy.

    Mama dla siebie też kupiła produkty Canpol Babies: podkłady poporodowe i wkładki laktacyjne (ale te się nie przydały i teraz dostała je ciocia Karolina).

    I jak wujcio Grześ pytał co kupić dla mnie to mama tylko się uśmiechnęła i pokazała mu jakie dobre opinie ma mata Canpol Babies.

    W naszym domu mamy bardzo dużo produktów Canpol Babies mama i ja jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, ponieważ wszystkie są bardzo dobrej jakości, z trwałych materiałów, widać że starannie wykonane. No i są ładne, mi to obojętne, ale mama wiecie – kobieta, ona lubi jak jest ładne. Tata tylko się z niej śmieje, ja też, ale ona tego nie wie.

    Dziękuję Wam Canpol Babies za to że tak dbacie o nas, za to że się staracie a w waszych produktach widać pasję. Dziękuję za to, że tworzycie we współpracy z mamami, a grafikowi/projektantowi dajcie podwyżkę, bo wszystko jest takie śliczne.

    Pozdrawiam serdecznie JUNIOREK”

    P.S. mama od dawna lubi Canpol Babies a teraz również MamęNelki jako AneTa

    OdpowiedzUsuń
  11. Canpol to dla mnie synonim bardzo szerokiego asortymentu i dobrej jakości. I za to cenię tę firmę :)

    Aneta Protasiuk

    OdpowiedzUsuń
  12. Canpol Babies jest z nami od samego początku.
    Uwielbiamy wszystkie produkty bez wyjątku.

    Abecadło powodów uwielbiania
    Canpol Babies rodzina nasza wymienia:
    A-sortyment bardzo różnoraki, z milion produktów ma a nawet może dwa
    B-ezpieczeństwo użytkowania zawsze i wszędzie nam da
    C-ertyfikaty i atesty posiada praktycznie każde
    D-zień i noc jest z nami już od ciąży wszakże
    E-nergiczny zespół mam Canpol Babies tworzy co inne Mamy rozumie doskonale
    F-antastycznie, że od znak „BPA free” posiada, Bisfenolu A nie ma wcale
    G-enialne produkty , wciąż nas nowym asortymentem zasypuje
    H-igiena z Canpol babies to przyjemność sama, córcie od urodzenia pielęgnuje
    I-nnowacyjność dominuje i rozwiązania tylko najlepsze zawsze znajduje
    Jakość tylko najwyższa, dokładnie i starannie wszelkie akcesoria produkuje
    K-armienie malucha ułatwiają oraz uprzyjemniają akcesoriami do jedzenia doskonałymi oraz butelkami
    L-iczne zabawki, gryzaczki, uczące i bawiące produkty mają, które są w swawolach z nami
    M-iłość od początku do końca nawet w najdrobniejszych akcesoriach jest wyczuwalna
    N-izawodny i niezastąpiony Canpol Babies dla nas jest, całość po prostu idealna
    Opiekę nad maluszkiem swą roztacza, wytchnienie daje mi wielkie
    P-orady liczne i pomocne od mam Canpol Babies na tematy znajdę wszelkie
    R-óżnorodność i wybór szczególnie dla tak wybrednej mamy jak ja, to zaleta podstawowa
    Szeroka gama kolorów i wzoró, co rusz wychodzi radująca oczy seria nowa
    Ś-liczne nagrody w konkursach Canpol Babies jak u Mamy Nelki sponsoruje
    Towarzysza nam od początku, nieraz jak butelka antykolkowa życie ratuje
    Uspokajanie ze smoczkiem ukochanym, przytulanką i karuzelą zawsze gwarantuje wszakże
    W-zorów i kolorów jest tu dostatek, spełnią twe marzenia o fasonach każde
    Z-zaufanie ma moje stuprocentowe, w pełni Canpol Babies zawierzam
    Już do końca wyliczania teraz zmierzam.
    Po prostu firmę naszą Canpol Babies bardzo kochamy,
    bo tworzony jest z serca dla serca małego i jego mamy.

    P.s. Lubię pod tym samym imieniem i nazwiskiem na fb.

    OdpowiedzUsuń
  13. Canpol Babies jest z nami od samego początku.
    Uwielbiamy wszystkie produkty bez wyjątku.

    Abecadło powodów uwielbiania
    Canpol Babies rodzina nasza wymienia:
    A-sortyment bardzo różnoraki, z milion produktów ma a nawet może dwa
    B-ezpieczeństwo użytkowania zawsze i wszędzie nam da
    C-ertyfikaty i atesty posiada praktycznie każde
    D-zień i noc jest z nami już od ciąży wszakże
    E-nergiczny zespół mam Canpol Babies tworzy co inne Mamy rozumie doskonale
    F-antastycznie, że od znak „BPA free” posiada, Bisfenolu A nie ma wcale
    G-enialne produkty , wciąż nas nowym asortymentem zasypuje
    H-igiena z Canpol babies to przyjemność sama, córcie od urodzenia pielęgnuje
    I-nnowacyjność dominuje i rozwiązania tylko najlepsze zawsze znajduje
    Jakość tylko najwyższa, dokładnie i starannie wszelkie akcesoria produkuje
    K-armienie malucha ułatwiają oraz uprzyjemniają akcesoriami do jedzenia doskonałymi oraz butelkami
    L-iczne zabawki, gryzaczki, uczące i bawiące produkty mają, które są w swawolach z nami
    M-iłość od początku do końca nawet w najdrobniejszych akcesoriach jest wyczuwalna
    N-izawodny i niezastąpiony Canpol Babies dla nas jest, całość po prostu idealna
    Opiekę nad maluszkiem swą roztacza, wytchnienie daje mi wielkie
    P-orady liczne i pomocne od mam Canpol Babies na tematy znajdę wszelkie
    R-óżnorodność i wybór szczególnie dla tak wybrednej mamy jak ja, to zaleta podstawowa
    S-zeroka gama kolorów i wzoró, co rusz wychodzi radująca oczy seria nowa
    Ś-liczne nagrody w konkursach Canpol Babies jak u Mamy Nelki sponsoruje
    T-owarzysza nam od początku, nieraz jak butelka antykolkowa życie ratuje
    U-spokajanie ze smoczkiem ukochanym, przytulanką i karuzelą zawsze gwarantuje wszakże
    W-zorów i kolorów jest tu dostatek, spełnią twe marzenia o fasonach każde
    Z-zaufanie ma moje stuprocentowe, w pełni Canpol Babies zawierzam
    Już do końca wyliczania teraz zmierzam.
    Po prostu firmę naszą Canpol Babies bardzo kochamy,
    bo tworzony jest z serca dla serca małego i jego mamy.

    P.s. Lubię pod tym samym imieniem i nazwiskiem na fb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie , a która praca miała wygrać i w jaki sposób nie spełniła regulaminu ?
    Bo z tego co widzę to wszystkie prace są regulaminowe

    OdpowiedzUsuń
  15. osoba która wygrała nie udostepniła linku !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent