Przejdź do głównej zawartości

Lista prezentow - to dobry pomysl?

Zawsze, kiedy nadarza się jakaś okazja i muszę (czyt. chcę) kupić komuś prezent, mam ogromny problem. Dwoję się i troję by wręczyć bliskiej mi osobie coś, z czego będzie zadowolona. Modlę się by mój prezent nie był nie trafiony czy zwyczajnie zdublowany. Dlatego postanowiłam stworzyć dla bliskich listę upominków dla Neli na zbliżające się okazje. Byłam przekonana, że to świetny pomysł, że bliskim będzie łatwiej i unikniemy wszystkiego tego, co jest nie potrzebne. 

Pełna entuzjazmu opowiadałam o moim pomyśle szwagierce. Zgasiła mnie samą miną, nie musiała nic mówić :D No i zwątpiłam, czy mój pomysł na pewno jest dobry... Teoretycznie wciąż uważam, że gdyby lekko zmodyfikować mój listowy wynalazek to byłoby fajnie. Tylko jak? 

Może po prostu, po staremu, zwyczajnie pokażę Wam co w tym roku przydałoby się Neli, czym by się zainteresowała, czym by się bawiła. Dodam do tego jeszcze o czym marzę ja i co przydałoby się M. 

Nela:

1. Klocki Lego Duplo - kawiarenka




























Dlaczego Lego Duplo to chyba nie muszę tłumaczyć, ale dlaczego akurat kawiarenka? A no dlatego, że Nela w tej chwili ma fazę na popijanie kawusi z mamą z filiżaneczki, podawanie tacy z przysmakami i zakładanie nogi na nogę - po prostu. Takie dziewczyńskie, co nie?

2. Interaktywna lalka Baby Born



Pewnie zaraz mnie zakrzyczycie, zwyzywacie i wszystko co najgorsze. ALE! Nela kocha wszystkie bobaski, chce je tulić, całować i nosić, a do tego ta lalka była zawsze moim marzeniem i skoro ja jej nie dostałam to dostanie ją moja córka, a przy okazji ja skorzystam, prawda?

3. Wózek zabawkowy


Zaraz po bobaskach najlepszą zabawką dla mojego dziecka jest wózek, w którym mogłaby go wozić. W tym przypadku wybrałam coś większego, coś co posłuży na dłużej, coś co jest funkcjonalne i fajnie wygląda. Chyba będziemy bawić się razem!

4. UGG Australia


Jestem największą fanką EMU. Kocham je, są najlepsze na zimę. Cieplutkie i wygodne. Mam chyba z 8 par, w każdym wzorze i kolorze. Chce, żeby te buty miała też Nela. EMU niestety nie ma rozmiarówki poniżej 24, ale za to UGG postarali się!

5. Wszelkiego rodzaju zwierzątka


Kornelcia kocha wszystkie zwierzątka. Bawi się nimi, rozmawia, całuje. Zwierzątka to byłby trafiony prezent!

MATI

W zasadzie, to na dzień dzisiejszy nie mam zielonego pojęcia co M. chciałby dostać, co by mu się przydało i co sprawiłoby, że ucieszyłby się. Ten post jednak sprawił, że dotarło do mnie, że czas najwyższy brać się za myślenie i znaleźć idealny prezent dla mojego mężczyzny. 

JA

Większości z Was nie zaskoczę. Mam jedną, jedyną rzecz o której marzę i dążę do tego by ją mieć. Odkładam, zbieram i jestem już blisko. Coraz bliżej jestem ...

No co tu dużo mówić, iPhone 6s plus, afkors! 


A Wy co zamierzacie sprezentować swoim najbliższym? Pochwalcie się, może coś podpowiecie :*

Komentarze

  1. Hej :) pierwszy raz w życiu trafiłam na Twojego bloga, kojarzę Cie z widzenia ale jestem kilka lat starsza ;) ogólnie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły te wpisy, bo nie spodziewałam się że jesteś tak szczerą i otwartą osobą - jak to się mówi - nie oceniaj książki po okładce. Podziwiam że łączysz tyle obowiązków jednocześnie i że piszesz tego bloga pomimo, że ludzie (swoją drogą chyba nie do końca poczytalni i cywilizowani) wylewają na Ciebie wiadro jadu pod każdym postem. Ogólnie przyjemnie się to czyta :) Pozdrawiam. Pewnie jeszcze kiedyś tu zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka BabyBorn złym pomysłem? :) Chyba każda chciała ją mieć w dzieciństwie, kto wie? może mojej córce się nawet skapnie :) Może nie są najtańsze, przynajmniej nie były takie, gdy byłam małym kurdupelkiem, ale za to zabawa na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha jak zobaczylam ten wozek to dopiero zauwazylam ze ci nie chodzi o dobro dla kornelii a o swoje. Taki wozek nie jest tani. Chodzi ci chyba tylko by po prostu pozniej go dobrze sprzedac? Czy moze zeby nie pokazywac sie z wozkiem za 50 zl a za 200 czy wiecej? Bliskich chcesz okrasc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona, rozgryzłaś mnie na całęgo! :D

      Usuń
    2. Hahaha zazdrość kogoś zżera;D Kochana to że Ciebie i Twojej rodziny nie stać na wózek za 200zł to nie znaczy, ze Kornelka będzie też dostawać prezenty za 30zł z hipermarketu.

      Usuń
  4. Coraz częściej zastanawiam sie co za idioci piszą tutaj te komentarze. Jak byś miała swoje dzieci droga anonimowa koleżanko od hejtu to wiedziałabyś, że każdy rodzic chce dla swojego dziecka jak najlepiej to po pierwsze. Po drugie wózek za 200 zł posłuży dziecku 10 razy dłużej niż wózek za 50 zł, wiem to z doświadczenia. Po trzecie skoro ją stać to dlaczego miałaby go nie kupić? aA gdyby nawet było tak, że chciałaby to dobrze sprzedać to co z tego? Naucz się wartości pieniądze a będziesz wiedziałą, że to zupełnie normalne. A z tą kradzieżą to poleciałaś już konkretnie .......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah mam takie samo odczucie :) Niektórzy chyba po prostu wchodzą tutaj żeby wylać swoje życiowe niepowodzenia.

      Co do samego postu, od miesiąca myślę nad prezentem dla mojej 1.5 letniej chrześnicy, olśniłaś mnie ! :D :*

      Usuń
    2. Ci ktorzy sa juz tutaj dluzej i sledza dobrze bloga, wiedza doskonale kto tutaj rozsiewa smród....
      Panienka, ktora tak naprawde zazdrosci innym wszystkiego! A imienia nie bede jej udostepniac :D

      Usuń
  5. Moja córka ma 4,5 roku i co roku tworzę listę prezentów ponieważ nie wszyscy muszą wiedzieć jakie zabawki ma w domu i żeby nie miała później 3 wózków lepiej powiedzieć wprost co się chce poza tym rodzic sam najlepiej zna swoje dziecko i wie czym się bawi i interesuje. Jeśli chodzi o prezenty które opisałaś wszystkioe są super dla dziecka w takim wieku. Jeśli mogę tylko podpowiedzieć ten wózeczek co pokazałaś ciężki jest do prowadzenia przez dziecko moja córka ma taki dla bliźniaków i jak są chodniki krzywe to się złości bo kólka się skręcają i ją to złości. Poza tym od dłuzszego czasu czytam twojego bloga i jesteś na prawdę suopr mamą.

    OdpowiedzUsuń
  6. droga sprawa z tym iphonem. Ja znalazłam w sieci taki tekst o prezencie dla dziecka i całej rodziny hej, a co powiecie na taki prezent i takie rozwiązanie na święta: http://www.eioba.pl/a/4yx9/swiateczny-scenariusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne czy wózek za 50 czy za 200 dziecko tak samo nim się bedzie bawić a czytając bloga i oglądając zdjecia widze, że lans ponad wszystko...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

List do mojej córki

Kochana Córeczko Dziś mija dokładnie rok od kiedy jesteś już z nami. To pierwsze 365 dni bycia dumną mamą, pierwsze 52 tygodnie naszego pięknego życia. 7 kwietnia 2014 r., godzina 9:30. To wtedy przyszłaś na świat. Zwariowałam na Twoim punkcie w pierwszej sekundzie, kiedy Cię zobaczyłam. Zrozumiałam wtedy, że nie ma na świecie istoty, którą mogłabym pokochać bardziej od Ciebie. To Ty sprawiłaś, że mój świat wywrócił się do góry nogami, a wszystkie plany nagle, w jednej sekundzie uległy zmianie.  To dzięki Tobie nie oszalałam, kiedy zostałyśmy same, bez taty. To dla Ciebie byłam dzielna bo wiedziałam, że jesteś zależna ode mnie i muszę dać radę. Dla Ciebie byłam twarda, ciągle jestem. Dla Ciebie odmieniłam siebie i swoje życie. Wiele zrozumiałam, jeszcze więcej zyskałam.  To właśnie Ty nauczyłaś mnie prawdziwie kochać. Pokazałaś mi co to jest bezgraniczna miłość. Przecież to właśnie Ty kochasz mnie bezgranicznie, a ja taką samą miłością darzę Ciebie. Kocham Cię jak nikogo n

Mleko modyfikowane Bebiko i Bebilon

No to jak w tytule ... :) Ale od początku. Ostatnio zastanawiałam się nad różnicą pomiędzy mlekami modyfikowanymi Bebilon 1 i Bebiko 1. Jak wiadomo jeden producent - NUTRICIA. Postanowiłam więc napisać do nich mejla z zapytaniem czym różni się jedno od drugiego. Nie jedna z Was pewnie zna już od dawna odpowiedź na to pytanie, ale szczerze powiem, że mnie ona ZASZOKOWAŁA! Odpowiedź Pani z obsługi klienta brzmi: "Produkty różnią się szatą graficzną." No i oczywiście ceną.  I tyle!!!!!!! Szatą graficzną ... Normalnie nie wierzę, że tak łatwo dałam się zrobić w konia! Te mleka różnią się jedynie wyglądem opakowania i niczym więcej! Skład jest identyczny!

Faceta trzeba sobie wychować od początku!

Źródło: google.com Jestem największą fanką równouprawnienia, równości między kobietą a mężczyzną. Nie mam nic przeciwko urlopowi tacierzyńskiemu, nie śmieszy mnie facet myjący naczynia, normalnym jest dla mnie widok mężczyzny kąpiącego swoje dziecko czy zmieniającego pampersa wypełnionego po brzegi wszystkim. Są jednak kobiety, dla których wszystko co wyżej wymienione to istna abstrakcja. Poznajcie niektóre z nich.. Maria, 27 lat, mama szesnastomiesięcznej córeczki: " Relacje z partnerem mam kiepskie, jak czegoś nie zrobię to potrafi poniżać wyzywać mnie. Prawie ze sobą już nie rozmawiamy, a dzieckiem w ogóle się nie zajmuje. Najgorzej było po samym porodzie (mała miała straszne kolki potem zaparcia a później chciała być ciągle noszona) wtedy krzyczał ze dziecko plącze i ze nic z tym nie robię. Z domu mnie nie wypuszcza , jak się kłócimy i chce wyjść to zamyka mi drzwi i zabiera klucze.. Czuje się strasznie , gotuje sprzątam zajmuje się dzieckiem ale bez ent